Tuesday, March 1, 2011

rumah oo rumah..

w0w..da 4 ary xtdo0 uma..gare gare membe baek ak la ni..4 ary stay uma dye..bes sgt sgt..yela..msty la bess kn..dok n mkn free je..huhuhuhu..papepon, membe ttp membe smpai ble ble..xde hb0ngan yg lame mlaenkn membe..


sampai sampai uma je td..troz slam n ciom mak..yela..4 ary kot xjmpe..slalu, mak la yg kejot kn pg pg g skola..mak slalu membebel..ni..smpai 4 ary xdgar sore mak..makkk aii..mengasai id0p ni ha..makkk pon the bes la..xde kaseh syg yg kekal, melaen kn makkkk..


adek pulak...erm wndu glerr kat adekk akue sowang tuh..yela..slalu wat kn keje uma dye..iron kn bju skola dye..kemas kn jadual dye..ni..4 ary kot xwat keje keje tuh..sgt rndu,,hihihhihi..

2 comments:

  1. haissh DASYAT!! ko statement mmg xle bla ek...bru 4 ary da mcm 4 bulan da aku ngok..aku ni ha da nk dkat 2 minggu xblek uma taw..aku xkre next sem aku nk soh kerajaan wat uitm kt sbelah uma aku, ape nk jd, jd r, aku xkre..hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahahahha..xley bla..kalo ko soh krajaan wat uitm sbelah uma ko, ak ni ha..nk soh kerajaan ttup skola..dlm sminggu, 2 ary je cha blaja..huhuhuh..
    :)

    ReplyDelete