Saturday, November 5, 2011

dulu - dulu dan sekarang - sekarang ~

DULU _ DULU 

actually , nie cter pasal dulu-dulu..dulu-dulu kan , aku ade lah minat s0wang mamat ni tau..dye xdela HOT mane..tp kalo da minat , nak wat cmne kan ? hehehe..*gedik kejap..
dye nie kan , aduhaii , cmne ek nak ckp..xley nk ckp la..hahaha..feztime aku cter pasal LELAKI..tu yang ase laen tuuu..dulu , kal0 sebot je pasal mamat ni , amb0i , aty aku DUPDAP DUPDAP..kal0 nak berak p0n , siap boleh p0stp0ne dlu..dah tenang aty aku , baru b0leh berak..hebat tak aku minat mamat ni ? hebat kan ? hmmm tapiiii kannn..tuuu sumeee duluuuuu duluuuu ~~

SEKARANG  - SEKARANG 

sebot pasal sekarang..aduhaii..kalo ley , name dye p0n aku taknak dengar daahh..lagikan jumpe dye kan ? eh sala ..TER jumpe dye..aku p0n xtau nape ley jd cmnie..padahal , dlu , bkn maen..belom jmpe , dgar s0re p0n mcm da ilang akal , tp sekarang..hmmm tidak lagi okay..adelah something yg dye wat smpai aku boleh tak suke dye mcm nii..adehhh..pelik betol laa..kenape laa yee..hmmm tu aku xtau laa plakk kn..hmm tp aku bukan benci dye c0z xbaek kite bnci2 orang ni..aku just xminat dye jee..s0 , jgn sala paham..h0pe mamat tuu , jgn la plak bnci aku c0z , awak yg wat sy dah xminat ngn awk..s0 , sorry yee awk :p


No comments:

Post a Comment